reklama

primitivizmus sa vysmieva slovenskym zakonom

tento clanok je o tom ze mame take skvele zakony ze aj totalne hlupy ludia si mozu robit srandu  ked to surne potrebuju

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som hrdý na to že som slovák, ale čo sa to v tomto našom štáte deje už
ma prestáva baviť .Ako sa môže jedna z najhlúpejších žien akú sme kedy
videli na obrazovkách tv, dokáže vysmievať celému slovenskému štátu a
slovenskému súdnictvu .Už mi je jedno akými podvodmi prišla ku peniazom
už som jej aj zabudol ako sa chválila celému slovensku čo všetko má
úplne primitívnym spôsobom, ale zobrať si nejakého homosexuála, len
kvôli tomu aby nemusela do basy tam kde už dávno patrí, veď len za
hlúposť by som jej dal doživotie aj keď za hlúposť nikto nemôže to
dostáva človek do vienka zadarmo . Čo sa týka toho jej manželstva, možno
si polepšila jeden vyčačkaný homosexuál je asi lepší ako alkoholický
príživník čo si o sebe myslí že je všestranný umelec a génius a pritom
jedinou jeho prednosťou bolo zavesiť sa na jednu obstarožnú strašne
škaredú a hlúpu ženu ktorá prišla k peniazom niekde pri rezešovi
nejakými podvodmi, krátenými daňami alebo neviem presne ako prišla k
peniazom ale určite nie poctivou prácou ale niečím za čo by mala dostať
druhé doživotie, takže keby sme žili v primitívnej amerike už by mala
hneď na krku dva rozsudky, dve doživotia po sebe idúce jedno za hlúposť
druhe za daňové alebo iné podvody alebo by dostala rovno 470 ročný trest
ako sa v usa bežne dáva.Norika mala radsej zverejňovať v tv aké podvody
robila, to by ľudí viac zaujímalo ako jej páry topánok a kabelky. Neviem
či má za tento popis jej osoby môže žalovať, lebo ona rada žaluje
druhých, hlavne keď o nej hovoria pravdu, ale ja som ju iba opísal ako
ju vidia obyčajný ľudia, určite ju nevidia ako hviezdu z ľudu ako sa
pred rokmi sami mojsejovci titulovali.Neviem ako dopadne reakcia na
tento článok ,ale pravdepodobne ako to už v tomto štáte býva ,do basy
pôjdem ja za ohováranie a vyjdem z nej ,to už norika bude šťastné rozvedená
a nanovo sa vydá za nejakého mimozemšťana ,aby sa vyhla base a versače
sa vydá za braňa ,géniusa a bula storočia ale bude to aspoň z lásky.
 

Jan Kollar

Jan Kollar

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som obycajny jednoduchy clovek pomaly styritsiatnik ktoreho zacinaju srat veci ktore sa deju v tomto state a aj na celom svete Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu